Fakültemizde Yemin Töreni Coşkusu Yaşandı.

17 Haziran 2026 Çarşamba

Fakültemiz tarafından düzenlenen yemin töreni, 17 Haziran 2026'da Güre Yerleşkesi Şehit Ömer Halisdemir Konferans salonunda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Ebelik ve Hemşirelik bölümlerinden mezun olan öğrencilerimiz, akademik ve protokol üyeleri ile ailelerinin katıldığı törende meslek yeminlerini ederek sağlık alanındaki görevlerine ilk adımlarını attı. Törende dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve hediyeleri verildi. Program kep atma ve hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Haberle ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız. 

Hızlı Erişim